Primary Advertiser

מתנות לכולם: כל מה שצריך לחג במקום אחד

בשיתוף חצי חינם

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 9:49

בחג הפסח שבא עלינו לטובה אנו מארחים ומתארחים ובעיקר שמחים ומשמחים. אם גם אתם לא אוהבים לבוא בידיים ריקות - יש לנו את כל מה שצריך תחת קורת גג אחת מפתיעה. תכירו, הקומה ה-2 של רשת חצי חינם

הקומה השנייה ברשת חצי חינם. יח"צ,
הקומה השנייה ברשת חצי חינם/יח"צ

פסח כבר בפתח וזו תקופה של קניות, של ארוחות ושל מתנות. מה אם נגלה לכם שתוכלו לערוך את כ-ל הקניות לחג תחת קורת גג אחת? אז בחלק מסניפי רשת חצי חינם, מעל קומת הסופרמרקט המפנקת, פועלת הקומה ה-2 - עולם שלם של Home design מה שאומר פריטים ואביזרים משלל עולמות תוכן, מציוד קמפינג דרך כלי בית ומתנות ועד בגדים וצעצועים.

אז לפני או אחרי שאתם רוכשים את מצרכי המזון שלכם, אתם מוזמנים לעלות לקומה ה-2 בסניפים: - ראשל"צ - רחוב הלח"י 16, חולון - רחוב המרכבה 31, חולון - רחוב הכישור 22 והוד השרון - רחוב הרקון 2 מתחם שרונים, שם תגלו עולם ומלואו של כל מה שצריך לבית ובכלל. בגיחה אחת - אתם סוגרים את כל הפינות לחג הפסח הבא עלינו לטובה.

יש בקומה ה-2 קשת רחבה של מוצרים בשלל קטגוריות. מה למשל? פריטים ואביזרים לשולחן החג, כלי בית, טקסטיל, כלי מטבח, מוצרי אלקטרוניקה, צעצועים, קוסמטיקה, מוצרי גינה, אביזרי קמפינג, כלי עבודה, כלי כתיבה, אביזרי נוי לבית, אקססוריז ומזון לחיות מחמד, עציצים, נרות, צמחייה, סלים, אביזרי רכב ואפילו הלבשה תחתונה ובגדים. פשוט כל מה שתחשבו עליו - תוכלו למצוא כאן. בלי נסיעות מיותרות, בלי חיפושי חנייה, במחירים נוחים ונגישים ברוח האג'נדה של רשת חצי חינם.

הקומה השנייה ברשת חצי חינם. יח"צ,
הקומה השנייה ברשת חצי חינם/יח"צ

כל ימות השנה ובדגש על פסח תוכלו למצוא כאן כל מה שצריך למטבח ולאירוח, ממיקסר וסירים ועד סכו"ם ותבניות אפייה. בגזרת מוצרי החשמל הביתיים יש כאן כל מה שצריך לאבזר את הבית משלל מותגים מוכרים ומובילים, לצד שלל כבלים, מאריכים, נורות, מטענים, אוזניות ועוד.

אתם שוברים את הראש מה לרכוש במתנה לחג למישהו אהוב? הקומה ה-2 הוא המקום להגיע אליו ולקבל השראה ורעיונות. במפגש עם השפע והמגוון האדירים בטוח תצאו בידיים עמוסות במתנות שוות.
מחפשים רעיון למתנה מקורית? תוכלו למצוא בקומה ה-2 גם מוצרים משלימים למה שרכשתם בקומת המזון וליצור מתנה מנצחת. כך למשל תוכלו להתאים בין יין לבין סט גביעים מרשים; להעניק במתנה סט הגשה לגבינות לצד גבינות שוות ממחלבות בארץ ובעולם; לשלב מתנה של כוסות קפה וקפסולות; לאגד סט של סירים או תבניות עם תבלינים למתכונים מושלמים; וכך הלאה.

הקומה השנייה ברשת חצי חינם. יח"צ,
הקומה השנייה ברשת חצי חינם/יח"צ
הקומה השנייה ברשת חצי חינם. יח"צ,
הקומה השנייה ברשת חצי חינם/יח"צ

במחלקת הטקסטיל תוכלו למצוא (וגם למשש, מה שאי אפשר ברכישה און-ליין) מצעים, שמיכות, כריות שינה ונוי, מגבות, חלוקי רחצה, וילונות, כיסויי מיטה ושלל רעיונות מעוצבים לאבזור הבית. התרעננות בגזרת הטקסטיל היא אחת הדרכים הקלות והזולות לחדש את הבית מבלי להיסחף להוצאות מכבידות. כל מוצרי הטקסטיל בקומה ה-2 לוקטו בקרב מיטב המותגים והיצרנים בתחום ובקשת רחבה של סגנונות, מכפרי ועד מודרני.

בקומה ה-2 תוכלו למצוא מענה לטרנדים המובילים בעיצוב הבית, בהתאם לעונות השנה ולמועדים מיוחדים, בשל התחדשות מתמדת של הקולקציות ותצוגה דינמית. כך אפשר למצוא כאן גם מתנות לכאלו ש"כבר יש להם הכל".

בין היתר אפשר למצוא בקומה ה-2 את כל המותגים האהובים והמוכרים בקטגוריות השונות - והם מרוכזים במקום אחד. בין היתר מככבים כאן מוצרים של נעמן, סולתם, דלתא, ארקוסטיל, פיירקס, food appeal, Novell, ועוד רבים וטובים, מהארץ ומהעולם. ולרגל החגים מציעים בקומה ה-2 שפע של מבצעים מובילים ומשתלמים במיוחד. חג שמח!

הקומה ה-2 של רשת חצי חינם

- ראשל"צ - רחוב הלח"י 16
- חולון - רחוב המרכבה 31
- חולון - רחוב הכישור 22
- הוד השרון - רחוב הרקון 2 מתחם שרונים

למגוון מבצעי הרשת לחצו>>

בשיתוף חצי חינם
  • עוד באותו נושא:
  • חצי חינם
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully