Primary Advertiser

דווקא לפני פסח: זו הרשת שהחליטה לחתוך את המחירים

יניב דורנבוש, בשיתוף חצי חינם

14.4.2024 / 13:40

אנחנו אוהבים לערוך את הקניות שלנו לפסח בלי לחץ ובלי הוצאות מיותרות. מזל שמצאנו מחירים אטרקטיביים ומגוון ענק - והכל תחת קורת גג אחת

אבא יחד עם אמא ועם ילדה קטנה עושים קניות בסופר. ShutterStock
רשת חצי חינם הוכיחה לי שאפשר לחוות את ההנאה של קניות בחו"ל כאן בארץ, באיכות גבוהה ושפע גדול/ShutterStock

כשמדברים על פסח, יש שני דברים שכמעט אינם משתנים: הראשון הוא ארוחת ליל הסדר המשפחתית, והשני - הנסיעות לחו"ל. וכשאנחנו מטיילים בחו"ל, אחת ההנאות הגדולות שלנו היא לצאת לסיבוב קניות בסופרמרקטים המקומיים הגדולים. מגוון המוצרים, הריחות והצבעים הלא מוכרים, והמחירים הזולים גורמים להוסיף עוד כמה קילוגרמים למזוודה לקראת החזרה.

כאחד שממש אוהב סופרים אני מודה שלא יצא לי לבקר באחד מסניפי רשת חצי חינם בגלל המיקום הגיאוגרפי בו אני גר, אך תמיד היה דיבור על אותה רשת מזון שיש בה חווית קנייה מיוחדת. אז קיבלתי החלטה להגיע לפני החג לאחד מסניפי רשת חצי חינם להבין על מה כולם מדברים, ועל הדרך גם לעשות קניות מרוכזות לחג. כשהגעתי בפעם הראשונה לאחד מסניפי הרשת (הוד השרון) הבנתי על מה כולם מדברים. ישר עברה בי ההרגשה שהיא אותו סופרמרקט של חו"ל שכולנו כל כך אוהבים, רק כאן בישראל. מאיך שזה נראה, הרשת מבטיחה לקהל לקוחותיה חווית קנייה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר, החל מהשטחים הענקיים שלא נגמרים, דרך מגוון רחב של מחלקות טריות, מגוון ענק של מותגים מכל מוצר כמו איזה 20 סוגים של שמן לבישול על מדף אחד, 50 סוגי תה במדף אחר ועוד.

ריחות של אוכל מבושל שנכנסים לסופר שגורמים לך כבר לחשוב על הארוחה הבאה שאתה הולך להכין בבית והכל במחירים תחרותיים.

חצי חינם. יח"צ,
חווית קניות יוצאת דופן. חצי חינם/יח"צ

כישראלים כולנו יודעים שאחת ההוצאות הכבדות יותר לכבוד שולחן ליל הסדר היא עלות הבשר והדגים שלוקחים חלק חשוב בארוחת החג, וכאן בחצי חינם הופתעתי לגלות שלא צריך לקרוע את הכיס. אם ליד הבית שלי אני רגיל לקנות פילה סלמון טרי במחירים שנעים בין 130 ל-160 ₪ לק"ג פה ניתן למצוא את אותו נתח פילה טרי במחיר של 89.90 ₪ לק"ג. אותו דבר גם לגבי סטייק אנטריקוט טרי, שעד עכשיו הייתי רגיל לקנות בקצביה מתחת לבית במחירים שלא מביישים ארוחה שלמה במסעדה טובה. בקצביה של חצי חינם מצאתי את אותו נתח ב-99 ₪ לק"ג ועוד מגוון רחב של מבצעים משתלמים לפסח בכל המחלקות שאכן עוזרים לחסוך משמעותית בסל הקניות. הנה כמה דוגמאות:

  • פילה אמנון קפוא ללא עור מעדני הים ב-19.90 ₪ לק"ג
  • פסטה פרפקטו כשל"פ אסם 400 גרם ב-9.9 ₪
  • תירוש חצי חינם 750 מ"ל 2 יח' ב-20 ₪
  • טחינה בארכה 450 גרם ב-7.90 ₪
  • רביעיית טונה פרי הגליל 640 גרם ב-17.90 ₪
  • אורז תאילנדי סוגת 1 ק"ג ב-4.90 ₪
חצי חינם. יח"צ,
הכול מהכול/יח"צ

קצביה גדולה יותר מכל אטליז שכונתי

כמו רבים אחרים, גם אנחנו אוהבים ללכת לקצביות ומעדניות מתמחות ולפזר את הקניות שלנו במספר מקומות שונים, מתוך מחשבה שכך אנו מקבלים את המוצרים האיכותיים והטריים ביותר. הקצבייה, הדגייה ומגוון המעדניות השונות בחצי חינם שינתה את כל צורת החשיבה שלי. כ-30 קצבים העניקו שירות ללקוחות בסבלנות רבה, ענו על שאלות והמליצו על התוצרת הטובה ביותר. מה שבלט לנגד עיניי היה השפע והצבעים שמשדרים טריות. הנה כמה מהמבצעים שמצאתי שם:

  • סטייק אנטריקוט טרי ב-99 ₪ לק"ג
  • כתף עגל טרי ב-49.90 ₪ לק"ג
  • חזה עוף טרי 2 ק"ג ב-50 ₪
  • כרעיים עוף טרי 2 ק"ג ב-50 ₪
  • בשר בקר טחון טרי 2 ק"ג ב-90 ₪
מחלקת הבשר במחלקת חצי חינם. יח"צ,
הקצביה של חצי חינם, עם כ-30 נותני שירות/יח"צ

ברבוניות ואפילו טונה אדומה

כמובן שלא יכולתי לדלג על מחלקת הדגים הטרייה, מחלקה שנדיר מאוד למצוא בסופרים. בחצי חינם מצאתי בדיוק מחלקה כזו, עם מגוון דגים טריים כמו ברבוניות או טונה אדומה שאפשר גם למצוא במעדניה מתחת לבית, אבל במחירים אחרים לגמרי. לדוגמה:

  • פילה סלמון נורבגי טרי ב-89.90 ₪ לק"ג
  • דג קרפיון טרי ב-24.90 ₪ לק"ג
  • דג דניס 2 ק"ג ב-110 ₪
  • דג אמנון טרי 2 ק"ג ב-50 ₪
  • דג לברק טרי 2 ק"ג ב-120 ₪
מחלקת הדגים ברשת חצי חינם. יח"צ,
מחלקת הדגים ברשת חצי חינם/יח"צ

"מיני יקב" ואפילו אקססוריז לעיצוב הבית

בין המקררים והמדפים, צדה את עיני מחלקת היינות שהייתי קורא לה אפילו "מיני יקב". כאן מצאתי מבחר עצום של יינות ומשקאות אלכוהוליים מהארץ ומהעולם, כשרק האזור הזה גדול יותר מחנויות היין השונות.

אחרי שסיימתי להסתובב בין כל המעברים, עליתי לקומה השנייה לעיצוב הבית, שהשטח שלה הוא כמו סופרמרקט קטן. מצאתי שם מגוון אקססוריז לשולחן החג, טקסטיל לכל המשפחה, כלים ממגוון מותגים כמו סולתם או פוד אפיל, ואפילו מזון לחיות מחמד.

מה שנתן את החותמת הסופית ל"הכל, אבל ממש הכל, תחת קורת גג אחת". כלומר אפילו עבור מתנות לחג לא צריך ללכת לחנות אחרת, המקום מסודר באופן מרשים עם מעברים מרווחים ומדפים מלאים של כל המותגים שהישראלים אוהבים.

הקומה השנייה ברשת חצי חינם. יח"צ,
הקומה השנייה ברשת חצי חינם/יח"צ

עשרות קופות פעילות בו זמנית

לפני שניגשתי לקופה, שאלתי את אחד הלקוחות, שמעון שמו, אם הוא לקוח קבוע של הרשת. שמעון ענה לי "מאז שיש להם כאן סניף, אני עורך את כל הקניות שלי בחצי חינם". לשאלה למה דווקא כאן השיב: "המחירים, האיכות, השירות והנוחות, כי יש פה הכול מהכול והכי חשוב - תראה כמה קופות יש פה". וכן, ראיתי כמה קופות יש כאן, למעלה 30 קופות פעילות בכל רגע נתון.

מכאן למתחם הפירות והירקות הנפרד. אחת הבעיות בלא מעט סופרמרקטים שביקרתי בהם היא האזור הזה, עם מוצרים שנראים כאילו נאספו מהרצפה בשוק. בחצי חינם מדובר בחוויה אחרת לגמרי - החל מהעיצוב שנראה כמו שוק מקורה באירופה, דרך חגיגת הצבעים, ועד המגוון העצום של תוצרת ישראלית לצד פירות אקזוטיים שקשה למצוא במקומות אחרים. תוצרת רבה מגיעה מיישובי הדרום, כך שאפילו קנייה של פירות וירקות מסייעת לחיזוקם.

מחלקת הפירות והירקות בחצי חינם. יח"צ,
מחלקת הפירות והירקות בחצי חינם/יח"צ

את תשומת ליבי שבה דוכן הפיצוחים בתפזורת והתבלינים במשקל, ריחות משכרים של השווקים של פעם.

רשת חצי חינם הוכיחה לי שאפשר לחוות את ההנאה של קניות בחו"ל כאן בארץ, באיכות גבוהה ושפע גדול, תוך שהיא חותכת מחירים באופן משמעותי. כשמדובר בהכנות לפסח, מדובר בחיסכון גם של זמן וגם של כסף.

לחוברת המבצעים המלאה של חצי חינם>>

יניב דורנבוש, בשיתוף חצי חינם
  • עוד באותו נושא:
  • חצי חינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully